"Jag önskar och vill att jag bara blev din"

| Djupt
" Kärlek är det finaste som finns men även det mest smärtsamaste saken i livet,
Men önskar och vill att allt ska gå till rätta, Men även om man försöker på många sätt så är det inte alltid så lätt,
Man får lida genom livet för kärlekens skull,
Man vad tjänar man på det när allt man vill inte slår in?
Jag önskar och vill att jag bara blev din,
Man får gråta kvällen ut, när kommer smärtan att ta slut ?
Till slut orkar man inte mer, det är då folk ser,
Kärlek vid första ögonkastet är den mest utbredda ögonsjukdommen.. "
b i e b e r f e v e r ♥

precis kommit hem från bion, så är jätte trött hah!

själv? :D

Linda - ndaiL

Okej, lugnt :)

Dolly

kommer bli sjukt snyggt :):)

en glad tjej.. ;D

okj.. händer i helgen ??

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa:) o tack :P

soofie

sv: yes :), vad gör du ?

Dolly

du måste lägga upp bilder sen när allt e klart :)

Linda - ndaiL

vad gör du ikväll?

Cajsa

jo tack, det är okej...gjort idag?

ELLA GRÖN

haha okej;)

tack så mycket! koftan kommer från H&M:)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

Håller du inte med om att Jakson Brudge som spelar James Lucas Scott i OTH är hur söt som helst?!

Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Förlåt för jag inte svarat på din kommentar men skolan tar så mycket tid så jag hinner inte blogga.

Men jag ska försöka bättra mig!:)<3

Hoppas allt är bra med dig!:)<3

Kram

Dolly

spännande :p



älskar inredning m.m.

Cajsa

jo tack, det är okej...gjort idag?

soofie

sv: okejs kul :), är med jessi :)

b i e b e r f e v e r ♥

grown ups (:

den ägde :D

Dolly

låt de ta sin tid, annars blir de inge bra..

Cajsa

har fått ont i magen.. :(

har haft skola och sedan suttit på ett tåg ner till Södertälje...

Emma-FOTOBLOGG

Jag går i 7K3:) dd?

Cajsa

nja...alltså...har ätit asdåligt nu de senaste veckorna och så fick jag för mig att halsa en red bull sugarfree för att jag skulle av tåget och ville inte ta med den ut...INGEN BRA IDÉ!

Cajsa

jag tycker om dem...inte så mycket längre dock men annars.. :P



jo jag vet.. :/ min lärare skrev det i ett SMS också.. (hon kollar alltid med mig hur jag mår och så eftersom att det inte alltid är prima som du vet) och hon sa att jag skulle äta så nu har jag gjort det och det är inge bättre i alla fall.. :/ men det är inte lika hemskt som träningsvärken..xD

Cajsa

nope....ingen mens här.. :/ men ska sova snart så det är nog över i morron. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: