Tävlingen avslutad

| Vardag
Rätt svar är Ashton Kutcher och Justin Timberlake.

Som ni märkte var tävlingen ganska lätt, men det var faktiskt det som var meningen :)
Jag själv tycker att det är lite roligare med tävlingar man har en möjlighet på än vissa som kör hur svåra som helst -.- Vinnarna är i allafall
http://apieceofelin.blogg.se/, http://technicolor.blogg.se/, http://lindstedtphotography.blogg.se/
Grattis till er :)
Jasmin

grattis.

FIONA - en ointressant vardag

varse. följa varandra på bloglovin? :)

cissi

skönt! det är bra med mig också :)

tyvärr hann jag inte ;)

cissi

tack för din röst på veckans blogg, utan den hade jag inte vunnit! :) Kram

grattis till dom :D

erika

Jag vet inte riktigt än. Vad ska du själv göra? ;D

Elin

Svar: Vad kul :)

Madde

fan då, jag borde fått en läänk :(;)

Nicole

sv: missade den tyvär



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

t h a i p i n n e n ♥

sV; ne inte så mkt, självdå?:)

Linda - ndaiL

vi har bott där tidigare o jag har min familj där :)

ronja

fin bild :)

JuliaHällström

sv:varse :) har bara varit hemma, är allt bra med dig ?

E M A . W O R L D

hhii ja.D va göre du

FIONA - en ointressant vardag

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: