svar på tal

| Svar på tal
Anonym om När jag var liten..:
till vem?

svar: jag har inte skrivit till någon speciell, det är därför jag gjort citeringstecken ;)

bild tagen igår när jag & matilda fikade
celine

Hyr mycket kostade din systemkamera? :)

M A L I N :)

hmm haha jag är 14 år (:

annie

sv: ja gör så :D

Dolly

:)

Elina

höhöh :D händer imorgon?

johanna

haha, ja visst låter det snyggt :p njaa inte jag heller tror jag, skulle inte passa i det. men leggings med skinn detaljer är iaf jätte snyggt!

Angelica

sv åh tack! :)

M A L I N :)

hihih okej (: men kolla senaste video inlägget (:

Mathilda

oja den är grymt bra ;D

elinochamanda

:D Gör du annars ? =)♥

Dolly

trött o sömnig, dura

M A L I N :)

KAnske kul om ens läsare läser bloggen och inte tar den som en chatt. det gör man ju på msn :P

angelica

Händer resten av helgen då? :)

Elina

stallet :D nerd

angelica

Okej, slappa :)

angelica

Mysigt :D

elinochamanda

sv: okejokej, samma här faktiskt :D

Dolly

:) okii

M A L I N :)

jaha då förstår jag (: <3

M A L I N :)

hittar du någon bra musik då (:?



ja det var sjukt kul (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: