Oavsett vad

| Vardag

Svante Fristedt - Min bästavän


Som alltid ställer upp och stöttar mig.
Som bryr sig och får mig läka.
Som jag alltid kan prata med.
Som jag litar på till 110 %
Min evigt trogna vän.
Jag kommer alltid att älska dig.
Oavsett, ingenting kan stoppa det.
Platsen du har i mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig.
Ingen kan ta den ifrån dig.
Jag lovar dig, jag finns alltid här för dig.
Det spelar ingen roll vad du gör för dumt,
jag kommer ändå stå bakom dig.
Tro Mig, Jag Älskar Dig Mer Än Du Tror.

Team Kristen

Sv; Ja, jag har redan sett den x antal gånger- som jag skrivit på bloggen. Kul att du sett den också! Det är vårat "jobb" att skriva om nyheter angående Kristen, och sådant som kretsar kring hennes liv! Därav uppdateringen om att dvd'n kommer släppas snart.



Ha det bra!

N

låter kanon bruden :)

J O S E F I N E

Vad gulligt :)



Sv; Jo, det är bra med mig!

Vad har du gjort idag då?

KRAM

OLIVIAALM

okej =D jag älskar dom koftorna, så sköna :)

E M A . W O R L D

okej samma hrä D

w :)

yes :)

Patricia

naw, fett gulligt!

Therese Ejenstam

Allt bra?:D

sandra

sv: haha ja speciellt när jag inte är så duktig på skådespelare :p

MATILDA ROSQVIST

vad gullig text =)

Sandra

Hej vännen! Igår storstädade jag hemma och sen var jag och simmade.

Vad händer hos dig idag då?

Kram

ange

Ja, det klart. <3

ida :)

kollar tv :)

ingen orsak vill bara vara snäll :D

vad ska du göra idag då ? :)

Johanna

Fint

Mathilda

american virgin har jag redan sett (:

jag menade , vart hittar man vampire sucks ? ;D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

tack (:

rebecka

sv; allt bra med dig då? :)

alicia

gulligt :)

johanna & lana

Hejsan allt bra?

Nu är vi igång med veckans blogg igen!

Är du sugen på att vinna en länkning i vår blogg så är det bara till att klicka in här:

http://johannesoilir.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Och skriva att du är med så tävlar du om en finalplats där folk sedan röstar på sin favorit bland finalisterna!

Får du detta fler gånger så är det för att vi följer dig:D

You got NOTHING to lose! ;D

Vi uppskatta det riktigt mycket faktiskt :D

KRAM Johanna och Lana



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: