Modell

| Människor





Modell: Elin (blonda) & Angelica (brunett) Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Vad tycker ni om bilderna ? Ganska bra för att vara första gången va? Fler kommer att komma senare ! Nu ska jag in till stan med My, skiter i 08 :)

Anna ¤

varspågod :D

Sandra

Ok vad skoj .. är det du på bilderna?

Kram

j є и и ı ƒ є я

fina ni är!! ;)

alexandra

fina!

sofia

Jepp de är de:) Dusj?

e

Vad ska du hitta på för kul idag då? :)

daaniela

- tacktack :D

sandra

riktigt fina bilder :)

Amanda & Elin

sv: tack så mkt du =)

nicole$pinord

svar; Hahha ja

Mathilda

tack så hemskt ! :D

och vad fina bilder (:

Jasmin

Väldigt fina bilder :) fast man ser ju nästan blondingen röv på sista bilden ;P men annars skitfina :D

Fanny

Svar: Ja, det är en hund ;) Hur mår du? :)



Ps. ursäkta för att det tog så lång tid att svara på din komentar! Men nu är jag tillbaka efter min långa blogg paus! :)

emma :)

skitfina bilder! :D

sv; vsg (:

allt bra?

c.

dom var jättefina :)



sv: härligt, det är bra med mig oxå :)

w :)

gjort idag? :)

angelica

sv jaha okej1 :)

Michaila

Bilderna var jätte söta:)



Sv. Ah okej:P

Linda - ndaiL

fina bilder :D

E M A . W O R L D

hehe:d va gör duq

' OLIIIVEEN

förlåt för sent svar, men jag har inte haft så mycket tid med bloggen !

allt bra med dig ? :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja det är långt bort:(

Therese Ejenstam

Allt bra?:)

[Foto & Vardag]

finfina bilder :)

Anonym

fin blogg!

inte anonym

inte precis några proffsbilder men men..

Fanny

Jättefina bilder! allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: