Modell

| Människor







Modeller: Amanda (jag) & Ida (blondin) Foto: Självutlösare Kamera: Canon EOS 1000D

Sandra - fotoblogg

idag umgås jag med min mor då J är på herrmiddag.

vad händer ikväll då?

Krm

Jessica

Yes :) Aa jag såg det, fixade det^^

OLIVIATHEBEST

fina bilder ! :D

Linda - ndaiL

kul med bilder :)

C ♥

härliga bilder hihi :)

Dolly

ingen aning faktiskt, dudå ?

soofie

sv: tack :), jo men vissa överdriver med såna :), typ flera stycken

E M M A

Fina bilder!

Therese Ejenstam

Det är också toppen!

Sandra - fotoblogg

det blir myskväll med mor

kram

sandra

sv: joo blandat med att jobbat ganska mycket.

e

Hahha ja det fick du säkert! :)

Emelie

samma här, med lite mys :D

' OLIVIATHEBEST

varsågod =)

MINA

tack så jätte mycket!

AnnA €

vad gör du? :)

malla

Förlåt att jag stör men jag är med i en fototävling där man kan vinna 5000 kr.Och jag skulle bli så glad om du röstade på mig.



http://mitt-taby.se/

Bild NR 68



om du inte är intresserad ber jag om förlåtelse att jag störde, kram

Söt blogg förresten ;)

Therese

Ingen fara:)

Dolly

uttråkad här me..

C A R O L I N E ★

SVAR jadå, jag mår bra, lite ont i hvuudet bara. :)

E M M A

Sv:Vsg!:D

I got the Miley Cyrus Virus

snygga bilder :)

linda

söta flickor :)

fanny

Verkligen jättefina bilder!! :)

elina

haha det är faktiskt roligt att göra sådär med kameran å sånt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: