Modell

| Människor






Modell: Elin Foto: Jag Kamera: Canon 1000D

AnnA ¤

samma här :)



Jag med! :)

Eleena

sv; hahah ;p jag trodde inte vamyper fanns på riktigt ;p

AnnA ¤

Har du haft en bra sommar då? :)

Cajsa

snygga bilder! :O

AnnA ¤

bästa sommaren, håller med dig ;)

snygg tjej ! :D



sv: Nja, jag vet inte. Det är komplicerat :/

Eleena

sv; hahaha ;pp

ELLA GRÖN

fin blogg!:)

N

va härligt :) har tränat och lite

AnnA ¤

söta bilder förresten :)

AnnA ¤

varsågod ;)

Cajsa

woot!? :O det är verkligen superfint ju! :O

Emma-FOTOBLOGG

Fina bilder!:)<3

AnnA ¤

gör så :) godnatt

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

fina bilder där =)

Linnéa

Super snygga bilder, vilken fin tjej! & du måste vara en grym fotograf! :)

linn

fina bilder! gillar kläderna :D

Sandra

Riktigt fina bilder!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: