Modell

| Människor





Modell: Elin (blonda) & Angelica (brunett) Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Netty♥

sv' du då?:)

Linda - ndaiL

Fina bilder!

damn! snygg brud! :$

soofie

sv: ah =)

mamma mindy

Jätte söta bilder :)

MALINHE

SVAR. ja:) jag håller med!

R e b e c c a

oj vad fina bilder! :)



sv: Tack ;) nog har jag otur, jag har tappat rösten ;) haha :D

N

tack desamma :)

fotat och lite själv ?

sandra

sv: tack så mycket :)

Sandra

fina bilder! Vart ligger landet?



här är det fredagsmys som gäller

kram

sofia

inte så mkt dusj?:D

MyzaaN

så lite så ;D ja hoppas det blir kanon D:

Jasmin

söt du e !

Fanny

skönt och höra att det är bra med dig! med mig är allt kanon faktiskt! :)



shit, så otroligt fin är du, verkligen!! :)

angelica

sv ah verkligen :) kommer bli så galet skönt!

Mathilda

jaa :(

maddson

Mjo den e nog från hm =)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

okej va bra (:

ååh tack så mke :D o fina bilder :P

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aha xd

MyzaaN

den 25e september :D kram

sarahjälmeby'

ååh vad fina :) är dom syskon?

ronja

fina bilder :)

Vad fina bilder du tar! Fotat länge? :)



Besök gärna min blogg. Just nu tipsar jag om bra frukostalternativ om man harslut på idéer!



http://annelibergman.blogg.se/



KRAM!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: