Mina headers

| Vardag

Här är en del av alla mina headers jag har haft. Jag har massor fler men tänkte bara visa er dom här. Jag undrar vilken av dom alla ni tycker är finast? Dom är inte i ordning så kommer tyvärr inte ihåg när jag har haft dom olika. Men vad tycker ni, säg mig ?! =D

1.

2.

3.

4.

5.

Anna €

2an var fin :)

Fanny

Svar: Tack :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

4 eller 2 :D

sandra

varsegod:D

annika

2an;)

Dolly

har inte mått så bra, varit yr i stort sett hela dan, annars va de okey.. din dag då babe?

madde

jag tycker om den du har men annars 2an=)

sandra

sv: okeej :)

jag tycker den första designen var snyggast fast alla är fina på sina sätt :)

sandra

jahadu=)

Fanny

Svar: Jag gillar mest den du har nu ;)

Julia

Sv; Haha ha! Visst är de rätt sköna låtar ändå!

Anna €

varsågos .:

w :)

gjort idag? :)

jjoseeefiin

sv: hjälp mina föräldrar bara :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: varsågod :D

tack!

Cajsa

god natt sötnos! hoppas att du vaknar upp till en härlig september-dag!:)

ELLA GRÖN

jaha okej, nej jag ligger i sängen och har nyss vaknat, ska göra mig iordning sedan dra till skolan!:)



hahaha, det är sjuuukt jobbigt!;)

Sandra

Idag ska jag till skolan .. allt bra?

Kram

Naima

Bra attd håller med ! :D fina hår, är dem egentligen mörkare eller ljuasa än på bilden ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

soofie

sv: härliigt :) jodå (Y)

M A L I N :)

Hihi varsegod gumman (:

Mathilda

göött:D

t h a i p i n n e n ♥

jag gillar 2an :D

helena & Patricia

Coola bilder! Checka gärna vår blogg om musik och vårt band :)

sofia

Okejj, nå skolan och sen va nog me kompisar:D

Jag fotar

Sv: Hahah va xD Jag lär ju redigera dina bilder xD Nej, mina bilder som jag tog under dagen då vi var runt mosebacke.. ;-)



Rekommenderar att gå en kurs, det är jättekul och man lär sig jättemycket även om man kan en del innan =)

Anonym

japp :) vad gör du då ?

emelie

kika in på min blogg för att se vart jag skulle ha skorna :D

N

jadu bra fråga,ska träffa honom imon så ao vi får se

Anonym

nice ju :)

nicole$pinord

svar; Okej :)

Netty♥

sv' jag tycker femman är finast :)

Ellinor

sv. Gardasil, eller något sånt! ;)

SÅÅÅ ont!

Gjort idag då?

Kram!

E M A . W O R L D

Den du har nu :D

b i e b e r f e v e r ♥

kompisar sj? :D

hanna

jag gillar din blogg

Felicia

Härligt, jo helt okej:)

clara

Åh 2:an:D

Lisa

Hej!

Jag tycker alla var sjukt fina!:)

OCh så undrar jag om du gör gratis designer?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: