Matthew

| gästblogg

jag heter matthew och inte muffe, amnada vet inte riktigt hur man skriver det så ni får ursäkta henne:)hejdå

ELLA GRÖN

japp:)

sofia

nå skolan och bara varit hemma dusj?:D

Dolly

då betyder de att vi har likadan smak :p

idacenterlid

tack älskling! <3

nicole$pinord

svar; Yes :D

angelica

sv: allt bra med dig? :)

Linda - ndaiL

hej hopp!

clara

Inte så mycket!:)



Oj tack, jag har aldrig tänkt så, tack!:)

N

ja det gör jag med.

Elina

ooyes, vilken klass går du i? eller köru på gymnasium?:D

E M A . W O R L D

haahah okj :D

idacenterlid

jo jag mår bra! hur mår du? <3

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa :)

Linda - ndaiL

vad görs?

nicole$pinord

svar; Typ ligger och kollar på tvn, själv då? :D

E M A . W O R L D

intem kt: p du

idacenterlid

spikat! love

Elina

undra bara :D tufft år har du framför dej ..fast er skola är kanske snällare än vår :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: