Jag skrev ditt namn..

| Djupt
"Jag skrev ditt namn i handen men jag tvättade bort det.
Jag skrev ditt namn på ett papper men jag slängde iväg det.
Jag skrev ditt namn i sanden men vattnet sköljde bort det.
Jag skrev ditt namn i mitt hjärta och där kommer det alltid att stanna kvar. "
Mathilda

yes (:

en glad tjej.. ;D

allt bra?

jenniifer - photography

sv. jo de kan man men de dåliga är ju att du bor långt ner och jag långt upp i norr. & jag reser inte så långt:/

Dolly

wiih

FOTOGRAF Anton

bara bra här också. jag bor i trollhättan. vad gör du då? :)

AnnA €

mys :)

För dörrarna va inte så bra på den gamla så va tvungen att byta :(

sandra

fin dikt!

Elina

okej..hm får funder på de:D

EN MODELLS LIV

Har lagt till dig nu :) din tur! ;*

Mathilda

sv: Tack själv!

elinochamanda

sv: skola, sj ? :D

E M A . W O R L D

Det måste du!:D

Dolly

:) jaah

amanda

okeyy :)

amanda

nu är du tilllagd :p

Nu ska vi inte vara sånna :o , nej det kunde jag inte (a) haha

jenniifer - photography

sv. alltså jag vet inte.. men de är långt:(

Anna €

tack :)

Mathilda - sjondinen.blogg.se ♥

SV: KRAM ♥

sandra

=)

I got the Miley Cyrus Virus

fin bild



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: