"Sorgen i mitt hjärta"

| Djupt

"Mina ögon kan tindra,
Mina läppar kan le,
Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se"

angelica

Mys :D

angelica

ska snart sova. dudå?

M A L I N :)

Jag gör inte så mycket ;) du då (:?

soofie

sv: ja :D, härligt :), jodå den har vart bra :)

Mathilda

hörru , livet är för kort (:

soofie

sv: vet inte hur man gör :)

soofie

sv: okejs :), fattar inte vad url är xD

M A L I N :)

Jaha haha ;) <3

soofie

sv: vilken namn ?:)

soofie

sv: ja de fattar ja :), men sen står de ge 5 URL för att pinga vad ska de stå där ?

soofie

sv: oki :), så jag behöver bara skriva rubrik ? sen klicka på lägg till kategori ?:)

N

det lovar jag att jag ska göra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: