"Hur hårt jag än .."

| Djupt

"Hur hårt jag än kämpar så är det alltid någon som kämpar hårade för att förstöra"

sandra

sv: ja det var mysigt också :)

Fanny

Bra skrivet! :)



Svar: Tack! ;)

SANDRA

hej vännen! Jag bor i Köping. du då?

kram

Dolly

hehe ingen aning vem den där snubben är

[Foto & Vardag]

fin bild =)

clara

Så nu har jag lagt till dig så du vet!:)

Fanny

Svar: Varsågod ;)

Dolly

ok

Elina

skönt de :D

sandra

sv: haha ja :P

C E L I N E ♥

sv; 2900:- hihi :P Fyllde ju nyss år ^^

w :)

okej :)

ska snart äta.

Sandra

1 timme och 20 minuter med tåg.



msn?

kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, vad är det för sommarjobb? :D

Elina

bra skrivet ;D

clara

Oj nu:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: