Gissa kändisarna

| Vardag

Kan ni se vilka 2 kändisar det är på bilderna ?
De 3 som vinner får varsin länk i 3 stycken inlägg.
Ni måste ha rätt på båda för att vinna.
Tävlingen håller på tills nästa inlägg kommer upp.
Lycka till :)

Tryck på bilderna för att få se i större format.

rebecka

sv; okej :) jag ska snart träffa en vän :)

Daniella

Justin Timberlake och Angelina Jolie?

Anonym

1 angelina joe:)

Elin

Angelina Jolie och Jensen Ackels..?

MATILDA

vad roligt du gillade klänningen :D

Therese Ejenstam

Selena Gomes och Brad Pitt?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; haha oj förlåt missade det (A)

Jasmin

vetnt

Hanan

Hejsan!

Allt bra? :)



Kram

Linda - ndaiL

ja, det blev en hel del :)

sandra

sv: åååh ena är angelina Jolie fast killen vet jag inte vem det är:P

soofie

sv: min mobil tror jag haha xD



oj jag har inggen aning vilka dom där är xD

Eemmanorrman ~

ingen aning xd

sv; super bra här med ;)

R e b e c c a

sv: yes ^^

filippa

Heej fin blogg :) !! <33 Ska vi premmu på varandra via blogglovin :) ? och kolla in min blogg Puss !

Cajsa

hehe jag suger verkligen på det där..xD

Elin

sv: vet att hon var fel, men ja.. har nog ingen aning vem det är. eller alltså jag känner igen henne men kommer inte på xD ska fundera ett tag till ;)

nicole$pinord

svar; Härligt :D

elin junkergård

fin blogg kolla min och kommentera gärna så är du snäll http://eeloon.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: