Gissa kändisar

| Vardag

Nu har jag en liten tävling :)
Ni ska gissa de 2 kändisarna, de 3 första som gissar rätt vinner länkar i 3 inlägg.
Ni måste gissa rätt på båda kändisarna.
Tävlingen avslutas ikväll klockan 23.00.
(Jag publicerar inte komentarerna fören tävligen är över)
Lycka till !

soofie

sv: härligt :), jodå =)

sandra

sv: Jag har åkt bil typ halva dagen, sen varit på fotboll :P vad har du själv gjort?

E L I N - FOTO & VARDAG- ♥

sv ; aha :P

maja.

sv; ja. verkligen. ):

fast det gick ju över om ett tag.

elinochamanda

sv: ush jag kan tyvärr inte gissa sånt :/

Elin

1. Ashton Kutcher kanske? :)

2. Justin Timberlake tror jag det var, var ju nån bloggare som hade den igår typ :)

idacenterlid

ashton kutcher eller va han nu heter ser de ut som. säkert helt åt helvete fel, men whatever :D

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

Leia ♥

Hoppas du har en fin kväll! :)

josefine

justin timberlake, Ashton Kutcher



Rätt svar från gissa kändisen finns uppe i bloggen nu :D



(härmar du mig, vaaa? hahaha :D)

sandra

hej, haft en bra dag ? :D

Tim

Första ser ut som Ashton Kutcher, och den andra är Justin Timerlake! :)



Gillar din blogg btw!

Anna

Ashton Kutcher och Justin Timberlake :)

Netty♥

sv' imorgon ska jag och älskling åka hem från mormor. själv? :D

Anonym

okej:D

Anonym

den första bilden ser ut som ashton kutcher, andra vet jag inte :/



sv: haha oj .. jag menade inte klantig :D haha .. jag vettetusan varför jag skrev det :D han e inte fin iaf :D bara hans tänder :)

PJOHANAS

SVAR:

Nej,tack har ingen blekaste aning! :P

sofia

Okejj:)

S

Vilka söta, men jag har ingenaning om vilka det är.

Cajsa

Justin Timberlake!



är tillbaka från duschen nu! :)

madde

ashton kutcher och justin timberlake=)

bianca

ashton kutcher och han ryan i oc tror jag de är :)

toves träningsblogg

Så vad händer imorgon måndag då? själv ska jag till söderköping med älsklingen och äta glass på Smultronstället..

MATILDA

så söta ! :D

FIONA - en ointressant vardag

oj vad svårt! haha fast när man ser svaren ser man ju likheten (:

Erika

Hej! Skulle vara jätte snällt om du ville rösta 5 av 5 stjärnor på min skodesign här: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF4N#shoeGallery



Om du röstar så kommentera det i det här inlägget: http://lovevampires.blogg.se/2010/july/snalla.html#comment ! Då får du en länk efter tävlingens slut som tack.



Om du tycker det här är spam eller liknande så kan du bara radera kommentaren

sv; vem e finast ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: