Film betyg

| Filmbetyg



3/5 hjärtan
Filmen handlar om en medelålders man, Andy Stitzer som jobbar på en elektronikaffär. Han har en stor hemlighet som ingen annan än han själv känner till, han har aldrig haft sexuellt umgänge med en kvinna tidigare i livet. En kväll när han blivit bjuden till en pokerkväll med sina arbetskamrater börjar de berätta om sina "äventyr" i sängen med diverse damer. När Andy ska berätta om "sin grej" så blir han nervös och försäger sig.

Jag tycker att filmen är helt okej. Den är rolig men ganska tråkig när man tänker efter. Det är inte min typ av film direkt. Jag ångrar inte direkt att jag såg den, men det hade inte gjort något om jag inte gjort det. Men för er som gillar filmer där men skrattar en hel del, så är den här ett kap.

KASSANDRA S

sv: hehe :D

julia

fin blogg :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

Anonym

aa tycker jag med :D

Elin

Svar: Ska precis käka melon :)

Sandra♥

Sv: Gillar inte såna filmer :(

C I S S I ♥

nej inget speciellt :)

Anonym

inget speciellt sj?:)

rebecka

sv; ah :)



vad ska du göra imorgon då? :)

maja.

sv; yes. :D

FIONA - en ointressant vardag

yä. den filmen är bra!

nicole

sv:verkligen:)



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

C E C I L I A

Haha den är ju skit bra! :D

Puss

viktoria

Har faktiskt aldrig sett den, även fast den gått på tv hundra gånger! haha, kanske dags för mig att se den,, tack för tipset.

angelica

sv jaha okej! :)

erika

Okej vad härligt! :)

toves träningsblogg

god morgon!

har du något bra tips på träningsmusik?

Netty♥

sv' okej härligt :D

Jennifer M.F

Fin blogg du har ! :)

madde

haha den e wierd ;)

william

älskar filmen:D

SV; haha aa jag vet vart det ligger;3

Tim

Den filmen tyckte jag var riktigt bra första gången jag såg den, andra gången däremot var den ganska mycket sämre. Är väl jag som är konstig kanske! xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: