Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Priscilla är förmodligen den snyggaste plugghästen i hela USA. Killarna blir som galna när hon kommer in i klassrummet, men hon har svurit dyrt och heligt att bevara sin oskuld till bröllopsnatten och sitter lutad över böckerna när alla andra festar. Men hennes rumskompis Naz har bestämt sig för att lära Priscilla släppa loss. Så efter en blöt natt vaknar Priscilla upp med ett vagt minne av att hon strippat inför hela skolan. Och att någon hade en videokamera! Hon måste få tag i filmen till varje pris! Priscilla var tjejen som hade allt, men nu har hon inget att förlora – utom en sak!

tryck här för att se trailern.


Filmen är riktigt bra ! Det finns många som är väldigt liknande men det gjorde inget. Den var väldigt rolig men samtidigt lite halv skum :p Haha, men för er som gillar typ American Pie så är det här en film med ungifär samma stil. Vad tycker ni för er som sätt den?

bild lånad från google

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa okejj :P

sofia

åhh gud så kul:D Har du testat någon gång att åka vattenskidor?:D



Inte så mkt:D

CAMIE

SV: Ska du vara för den va grymt snygg :D

elinochamanda

sv yeay, vi ige :D:D

C E C I L I A

Sv; Jag träffade min handledare och snackade med henne och sen käkade vi lunch och sen skulle pappa till en hyresgäst :) sen åkte vi motorcykel så jag följde med :D



Kram

Viktoria

Då verkar den sjuukligt bra!



sv: tack tack! :D

Mathilda

jag hittar inte någonstans att tanka filmen :(

Tim

Den är helt okej! :) Dock finns det bättre filmer i samma stuk. Men som du säger så finns det ju en del filmer att välja mellan av den typen :P

clara

Just nu är det helt underbart:D

Emma-FOTOBLOGG

Okej!:)<3

Linnea

re: hahah okey kul :P

Millaaa

sv; härligt! jodå de är bra :)

Sara - Mamma till Nova

jag har jobbat och ätit, snart dax för sängen. :) sj d?

e

jadå:):)

angelica

sv åh tack! :)

soofie

sv: okejs :D

sofia

Jopp, skit kul:D

nicole$pinord

svar: om bilden på en ... ja en trä kuk hahaha ;p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: