Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
Robin är bröllopsfotografen från hålan i Värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där.

tryck här för att se trailern.


Denna film såg jag för någon vecka sedan, men har glömt att skriva om den. Jag kommer ihåg att jag var förväntansfull när jag skulle se den, men blev ärligt talat ganska besviken när den tog slut. Den borde haft en mycket bättre slut, speciellt när det handlade om hans karriär. Se den eller inte, erat val ;)


bilder lånade från google

elinochamanda

den är bra men ändå tror man den ska va bättre :)

Cajsa

hehe inget att tacka för..xD

N

ja det är lite rolig ;)

Eleena

sv; heheh näe de har du inte frågat ;p vet inte riktgt, och dudå? ;D

Sara - Mamma till Nova

Hittade du något då?

N I L M A

Den vill jag se!

sofia

Tack:)

e

Visst är det! :)

angelica

sv åh tack! :)

soofie

sv: kompisar,fixa inför skolan,ta de lungt :) du dåe ?

Linda - ndaiL

den gillar jag

J O S E F I N E

Sv; Okej :) Hoppas du blev nöjd med dina inköp!



Sov så gott!

KRAM

Therese Ejenstam

God morgon!

jOSSA

Tyckte den var bra, den är ju ganska djup så. Men man skulle ju vilja veta mer vad som händer i slutet faktiskt.

amanda

så jäkla rolig film :D haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: