Film betyg

| Filmbetyg


 

3/5 hjärtan
VAMPYRER SUGER! sätter tänderna i vampyrkulturen i bästa spoof-anda. De bleka, de rufsiga i håret, de svenska, de kvalfyllda. Och i alla deras beundrarinnor (vad är grejen med tjejer och vampyrer?!). Ingen går säker.


tryck här för att se trailern.

Den här filmen kommer ju egentligen ut på bio den 18 Augusti men ligger konstigt nog redan ute på internet. Jag hade egentligen tänkt att vänta med att se den tills den kom ut men eftersom det är så många som sagt att den inte är speciellt bra så ville jag inte. Och jag kan säga att den verkligen inte är värd pengarna om man ser den på bio. Allt det som är roligt i filmen finns med i trailern, allt annat är skit ! Visst har dom lyckats bra med miljöerna och kläderna men dom överdrev alldeles för mycket, tyvärr. För att se filmen, klicka här !
För att kolla på filmen, tryck bort reklamen i rutan vid krysset under reklamen.

bild lånad från google

clara

Ohja, den filmen var verkligen en besvikelse!:(

bitte

Hej du har tidigare röstat på min sko i nellys designa sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad om du ville rösta igen.

Sjävklart länkar jag igen.

http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/

Kram Bitte

Netty♥

sv' haha nej sims är bäst :D

Mathilda

oke jokej (:

haha den trailern , jag avlider fanimig av skratt när ajg ser den varje gång ! längtar verkligen till filmen !

Cajsa

sundsvall

clara

Tyvärr:(

Den verkade så bra

Netty♥

sv' haha men smaken är som baken ;)

clara

Bara slappat typ, sj?:)

Netty♥

sv' haha tack :D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

haha jag kommer se den på bio iaf (A)

sandra

sv: tack, den är tagen i Turkiet :)

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

Varsegod :) allt bra med dig?



Spana gärna in tävlingen jag har just nu där du har chans att vinna två otroligt bra hårvårdsprodukter! :)

MyzaaN

absolut :) hon har fått bakterier i blodet så därför kram

Först och främst, namnet ditt äger :D



Och sen, tråkigt att filmen inte är lika bra som man hoppas, jag ska nämligen se den på onsdag, men vi får se vad jag tycker då :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: