Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
En skruvad ungdomskomedi om Art som blir dumpad av flickvännen och flyttar tillbaka hem till mamma och pappa och hamnar i en 25-årskris. Art lägger sitt arv på inköp och new age-terapi och tar så småningom även hjälp av en excentrisk själv-hjälps-guru, Dr Ellington. Arts smärtsamt roliga resa för att finna sig själv uppdagar det dåliga förhållandet till hans föräldrar och betydelsen av hans något udda vänner.

tryck här för att se trailern.


Jag har precis sett en av de skummaste filmerna jag någonsin sett. Jag tycker inte att den var särskilt bra men den får ett extra poäng för att Robert Pattinson var huvudpersonen. Gillar ni honom så är den lite rolig att se, men för er som inte gör det så kolla inte ! Det är i allafall mitt tips :)

bild lånad från google

Dolly

jag e undersköterska..

sandra

tack sötnos!

Emma

Tack så mycket !:) Fin blogg

ELLA GRÖN

tack så mycket:)

soofie

sv: kul :), skola och kompisr sen ta de lungt =)

Nathalie

jag har två bloggtips i mitt senaste inlägg, checka in dem:D

haft en bra dag annars?:)

Anna €

vad gör du? :)

sandra

sv: haha ja :D

Fanny

SvaR: Ja, den är jätte söt :D

b i e b e r f e v e r ♥

TOPPEN!

linda

hej gumman! :) allt bra?

e

Hahah! :)

Cajsa

tack sötnos! :D du är ju för gullig du! :D

Sara - Mamma till Nova

Hehe, Ja du jag ha jobbat. :D Sj då?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack och tack :D

MissCM

sv: tack, visst är dom! ;D

ja, länka jätte gärna så jag får se :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. skola du då? :D

amanda

hehe :P

Jag fotar

Sv: Tack :-)

Vad händer idag då?

t h a i p i n n e n ♥

den verka bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: