Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
När Sam Peel efter sex år släpps ut från fängelset för mordet på Trife, inser han snart att livet inte är något lättare på utsidan än den var på insidan och han tvingas möta de människor han sårat mest. Några har gått vidare, andra har fastnat med konsekvenserna av sina handlingar den kvällen, men en sak är säker - alla har varit tvungna att växa upp.

tryck här för att se trailern.


Det här är då fortsättningen på den gryma filmen Kidulthood. I första filmen hatade jag verkligen Sam, men i denna film fick även jag en tankeställare. Han är värd en andra chans. Jag tyckte verkligen synd om honom när alla uppträdde så mot honom, men man kan förstå dom när man kollar på första filmen. Han har även väldigt fin kropp, åtminstonde bakom alla ärr !

bild lånad från google

Nathalie

Svara gärna på min kvällsfråga! Vart i Sverige bor du?:D vilken stad jag bor står i inlägget^^

IDAJOSEFINS

SVAR: åh tack så jättejättemycket! jag la till dig på bloglovin också för din blogg är verkligen super:D:D

D A N I E L A ♥

- okej, just nu inte så mycket ska snart duscha:)

C E C I L I A

Sv; Haha du ÄR grym! :D



Linn

Work-Work-Work :P hehe

Men gud, vad har hänt egenligen!? åh. det suger ju.

sandra

sv: nej det har jag inte :(

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: japp, första ring :) vilken klass går du i?



vi har lagt till dig, säg till när du har lagt till oss via bloglovin:)

Linn

Servitris ;)

nu har jag gjort det, få se om det funkar nu;)

sandra

sv: jag är barnskötare i grund och botten :)

sandra

sv: haha nja, det fungerar :P

ska vidarutbilda mig så småningom :D

N

Kika gärna in på min blogg och se om den intresserar dig! :)

E M A . W O R L D

Det är mycket bättre att stanna på samma skola dom två sista åren :)

AMANDA JENSEN SYSTER

vad tycker du om min nya ipod?:)

kram

Millaaa

sv; okej :) ska snart gå och duscha ;)

Linn

Jo det är jättekul! men inte när det så sjuuukt mycket gäster, haha! :P

GR8

sandra

sv: yees :)

Linn

Great betyder det ;) haha!

Helenas Café heter det stället :D

olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin blogg :D



den filmen verkar väldigt bra!

om du gillar sånna typ "krimmiella" böcker/filmer så måste du läsa böckerna av kim olin, avhopparen-beskyddaren-checka in &drakens skugga. Jätte bra böcker! :D

SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: