by amanda/dagens outfit

| Outfits
Godmorgon :) Klockan 9 ska jag vara i Kärrtorps centrum, så jag ska alldeles strax gå hemifrån. Inte för att det tar så lång tid, men man kan behöva lite tid på sig. Idag ska vi åka till Södra teatern och lyssna på någon debatt som har med valet att göra eftersom vi håller på med det i skolan. Efter den har vi 2 timmars lunch tid så jag och alla brudar ska åka och äta någonstans på stan. Jag slutar sen klockan 4 och då ska jag träffa Ida. Så vi hörs när vi hörs. Ha en bra dag !

Kofta från ginatricot.
T-shirt från ginatricot.
Skärp från h&m.
Jeans från jc, krocker.
emelie

snygg :D

Anonym

okej :) är i skolan :)

Sandra

Igår kväll var det träning på gym och mys med älskling

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Netty♥

sv' haha ja just de :)

sofia

händer idag?:D

TIEPAMANDAHH

fin (:



naah jah mår inte bra alls, :( <3

Dolly

aaaa exotiska frukter e dööö gott!!

MATILDA ROSQVIST

så snyggt skärp ;D

M A L I N :)

Hihi hoppas du får en kanon dag (: <3

Julia

Hej, gillar du Black-Ingvars? ;)

Ellinor

sv. Vad bra! ;) (y)

Jag har varit i skolan och sedan har jag tagit SPRUTA!!!

Kram!

nicole$pinord

svar; yes :)

marcus

Sv, Jag mår toppen =) vad gör du?

N

ja dom är ju det,

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, är det kul? :D

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:D <3

S A N D R A

svar va skönt gumman,

jo det är helt okej med mig!

vad har du gjort idag?:))

Anonym

okej :)

marcus

Sv; idag blir det skola och så. Har du haft en bra dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: