by amanda / grattis älskling

| Människor
Grattis min älskade bästavän, jag önskar dig världens bästa dag !
Jag älskar dig Angelica fjortis Sörensson.


Godmorgon. Idag ska vi åka Eckerö linjen, fram till Åland och tillbaka. Det regnar så det är perfekt för det, förutom att det förmodligen kommer vara massor med folk -.- Jag har med mig kameran så ni får bilder när jag kommer hem. Och eftersom jag aldrig hann lägga in bilderna från igår får ni dom nu istället. Pussar amanda <3






http://apieceofelin.blogg.se/
, http://technicolor.blogg.se/, http://lindstedtphotography.blogg.se/
Jennie ♥

hej tjejen! haft en bra helg?

kram

JULIA

- :)

Vad gör du då?:)

Elina

Haha, okaý! :D

milia ♥

tack sötnos :D

clara

tack så mycket:)

allt bra?

MEvie♥

hellusan :)

allt bra idag? :)

kramis!:)

w :)

oki :) inte så mke!



tack!

carolinakarlsson

tack så mycket! :)

hejannw

Inte vart aktiv på bloggen, men nu är jag tillbaka. Det är ju trots alls sommarlov :)



allt bra med dig?

j ♥

hej, skulle du ha leggingsen? =)

Anonym

Härligt sötnos :D

KASSANDRA S

sv: åh tackar! :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hihi :D



Vad gör du? :)

angelica

sv jag ska gå ut och springa nu med en kompis :) du då?

soofie

sv: :), haft em bra måndag ?:)

sandra

sv: okej vad roligt :)

elinochamanda

sv: aa :/

Therese Ejenstam

Allt bra?:D

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D

rebecka

sv; okej :) jag också (:

[Foto & Vardag]

så mysigt!

william

SV; jag bor bredvid väddö kyrkan,;D hahaXD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: