by amanda

| Övrigt

Hallå Hallå ! Igår var det ett riktigt blixter och dunder här alltså ! Det åskade, blixtrade och regnade i flera timmar. Och jag skojjar inte, blixtrarna var helt otroliga ! Ungifär som när det är kolsvart ute och någon tar bild med sin systemkamera, så såg blixtrarna ut fast mycket värre. Klockan 00 hade jag, mormor och mamma samling i mammas rum eftersom ingen av oss kunde sova av ovädret. Vi satt och pratade i typ en timme innan det började avta och vi gick till våra egna rum igen. Hur som helst så gick jag upp runt 10 idag, packade för att åka hem och åt sen pannkakor till frukost/lunch. Idag om några timmar kommer pappa och hämtar mig, vi åker till Norrtälje. Sover där och åker sen hem till Stockholm på måndag morgon ! Äntligen, men vi hörs senare. Pussar amanda


http://enord.blogg.se

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin bild :)



SV; Haha okej vad bra :D

Haedil *HUMOR BLOGG*

:D

angelica

fin bild! äälskar ditt nagellack :)

Linda - ndaiL

cool bild

clara

tack:)

det är topppen, sj?:)

Jasmin

Fint nagellack

LINDAVIOLA!

Fin bild! Och härlig färg på naglacket!

bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

sandra

sv: Jaaaha:P

haha tyckte det var likt henne

Cajsa

fin bild! :D



sv. haha du är kul du! ^^

jag ska sova nu! natt natt!

N

haha javisst lite smått rolig ;)

soofie

sv: de åskade/blixtrade här med :o,

Elin

Svar: varsågod :)

R e b e c c a

sv: Tack så mycket :D

E M A . W O R L D

okej :D inte mkt alls

M E T T E W I I K♥

Vad gör du då? :D



kram

ronja

fin bild :)

Eleena

sv; Menar du den här bilden? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: