by amanda / gårdagens outfit

| Outfits
Jag är hemma i Stockholm ! Efter att pappa kommit och hämtat mig berättade han att han också ville hem så istället för att sova i Norrtälje blir det sin egna sköna säng som det var 4 veckor sedan ! Vi stannade i allafall i Norrtälje påvägen hem för att käka middag på resturang På G. Super gott. Åkte sen hem, packade upp och har suttit och kollat runt en del. Imorgon ska jag jobba igen så ska upp klockan 7. Senare på dagen blir det resturang med tjejerna för att fira att Annie och Lippa blivit fjortisar. Men nu måste jag dra mig mot sängen. Vi hörs imorgon. Pussar

http://enord.blogg.se/
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om jag frågat förut.. men man kan rösta varje dag =) och sov gott :D

e

Vad ska du göra idag då? :)

Netty♥

sv' händer i veckan då? :)

ronja

sv: det var jättegott :)

fin outfit!

Amanda & Elin

Det är bara bra (:

JULIA - julialixom.blogg.se

Fin blogg! :)

Allt bra? :)

Hanan

hihi japp !



Kramisar :D

Linda - ndaiL

Snyggt!

sofia

jopp:/

Cajsa

händer idag då?

Jennifer

Fin blogg :) Fina bilder!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så otroligt mkt :D <3

JULIA - julialixom.blogg.se

sv; Jo, det är bra! :)

soofie

sv: bor i norrtälje :), ja :O

taack :D

Jennifer

vsg :) allt bra??

simone

Riktigt snyggt ;)

alexandra

snygg outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: