by amanda / dagens outfit

| Outfits
Godmorgon ! Nu är jag färdig fixad och väntar på Hanna så vi kan ta sällskap. Vi börjar klockan 9 men ska möta tjejerna runt kvart i eller tidigare. Jag antar att det blir en kort dag idag, men vi får se. Men nu måste jag kila, kameran är med så ska försöka ta så många bilder som möjligt. Pussar amanda <3

halv dålig bild men hinner inte ta en ny ;)

body från ginatricot.
jeans från jc.
kofta (inte med på bild) från ginatricot.
MATILDA ROSQVIST

fin outfit!

ELLA GRÖN

tackar, allt bra med dig då?:)

Mathilda

haha ja det gjorde jag :D

filmen var inte som jag trodde verkligen ..

Men garva som fan åt när dem dansade ;D HAHAHAH

Millaaa

sv; hehe ja ;)

ange

Din system. <3

MATILDA

fina örhängen :D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa det funkade sen :D



ha det så kul i skolan ;D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

haha aa den va riktigt kul ;D fast asså vi tkr egentligen att den är dålig o överdriven med det är drf den blir så bra XD lr asså aa svårt att förklara ^^

M A L I N H E

SV: tuusen tack! =D

Nope, det vill jag inte :)

E M A . W O R L D

va gör du D:

KASSANDRA S

sv: ja :D

Netty♥

sv' tack :)

' OLIVIAALM

ja :D

fin outfit =)

Sandra

Hej vännen! Vad ska du hitta på idag?

Kram

nicole$pinord

svar; Okejokej :D



Typ ingenting speciellt :))

R e b e c c a

sv: Vad gullig du är! :)



Kika in på min blogg och se om du gissade rätt nummer ;) kram!

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

gissa kändisen är nu uppe i bloggen. vet du vem det är? isånnfall blir du länkad :d

karin

fin outfit! och fin blogg du har!

Ska vi följa varandras bloglovin? :) kraam!

sandra

sv: det var så lite så :D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

du har nu fått Beautiful Blogger Award av oss, kika in för att se mer! :)<3

Sandra

Fin outfit! :)

LINN

nice :P

emma

hej bra blogg!!



haft en bra dag?

linda

fina jeans :)

Nathalie

Snygga jeans!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: