by amanda

| Vardag

Jag skulle ju ha jobbat idag, som jag skrev igår. Men jag sov riktigt dåligt så när pappa kom för att väcka mig klockan 7 hade jag i stort sätt redan varit vaken hela natten. Istället valde jag att stanna kvar hemma, sova en stund till och sen jobba en annan dag. När jag vaknade upp några timmar senare kände jag mig faktiskt utvilad, konstig nog. Så jag gick upp, duschade, åt frukost, klädde på mig och tog sen cykeln till mamma. Vattnade blommorna och åkte sen hem igen. Just nu sitter jag och väntar på dom andra tjejerna. Vi ska jag äta på resturang ikväll, jag, Filippa, Annie, Matilda, Hanna och kanske Elin. Vi får se. Men jag hör av mig senare, kameran kommer självklart att vara med ikväll. Pussar amanda <3

Cajsa

haha ok..xD jag ska packa och handla. :P

JOHANNA

jätte fin blogg!:)

soofie

sv: när minaa föräldrar va skilda bodde vi i vigelsjö :) nu bor jag i ledinge nästan i rimbo men går i skola och de i norrtälje :)

matilda

Vad jobbar du med? :o Kram

Cajsa

nu ska vi åka verkar det som! kramis!

Hanan

Tack du!



Hur är det idag då? :D

Elin

Svar: Tack detsamma :)

M E T T E W I I K♥

Väntar på att min pojkvän ska vakna..



yes, det har jag!

men jag lär byta tillbaka snart, det är drygt å svara på kommentarer med devote..

Anonym

sv: jaha :D, roden :)

Madeleine

Fin header :)

emilia

gud vilken fin blogg:)

LINDAVIOLA!

sv; varsågod :).

ronja

sv. aa :)

ronja

sv: tack :)

hejannw

vad gör du? :)

emmanorrman -

sv; jo :)

hur är vädret?

MALINHE

SVAR. tusen tack! :)

Michaila

Vad jobbar du med då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: