by amanda

| Vardag
Detta inlägg skulle ha publicerats igår men något blev fel så det kommer upp nu istället -.-

Grattis på fjortis dagen Filippa. Jag hoppas din dag blir toppen. Jag älskar dig !


I Norrtälje var det väl helt okej. Ingenting speciellt hände och jag köpte inget annat än 2 stycken böcker. Vi fikade, handlade och sen åkte vi hem igen. Direkt när vi kom hem började jag läsa igen och det har jag gjort i stort sätt resten av dagen. Vi har precis ätit och jag ska precis börja läsa igen. Fast har typ 5 sidor kvar och sen är även denna bok slut -.- För er som undrar läser jag just nu Om jag kunde drömma, har redan läst den en gång men den är så bra så jag kunde lika gärna läsa igen. Men vi hörs väl senare. Pussar amanda <3

Jag köpte de här 2 böckerna. Jag tror att de kommer vara riktigt bra !
Anonym

aa :)

hejannw

tack :)

Mathilda

naw tack så mycket :D

toves träningsblogg

jo det är bara bra :)

idag är det fredagsmys.. vad ska du hitta på för nått?

lina & cecilia =)

jag har varit med en kompis :)

Nathalie

Vilka boots tycker du att jag skall köpa i höst? Står mellan tre par..

w :)

oki, är med kompis :)

FlizanLizan

sv: haha ja kanske det :P

Tim

sv: tack! :) jo, av nån anledning så läser man ju om vissa böcker xD

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: