by amanda

| Vardag

Idag har det regnat i stort sätt hela dagen så jag har bara suttit inne. Framåt kvällen tittade solen fram men eftersom jag var så inne i boken gick jag tyvärr inte ut och njöt "/ Lasagne till middag, mums och efter det gick jag lite hjälp med kameran. Jenny (morbrors flickvän) visade mig olika sätt att ta bilder och bla bla. Just nu sitter jag och äter glass + läser. Men nu ska jag svara på komentarer. Vi hörs kanske senare, pussar amanda <3

Tim

sv: okej, ska kolla upp det. tack för observationen! :) vad läser du för bok?

haha va?

:D

t h a i p i n n e n ♥

sv; okej skönt !:D

Jossan

svar: Tack! :)

erika

Fin bild!



sv: jaoja:)

Elin

Svar: Ja, men blev dock ingen melon, blev fruktsallad, haha :)

FlizanLizan

sv: haha ja för det är för att det alltid blir en nya dah haha :P

N

samma pepper inför imon :)

C I S S I ♥

tack! du är jätte duktig på att ta bilder! :)

R e b e c c a

sv: härligt :) det är fint med mig med!

E M A . W O R L D

va gör du D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: