by amanda

| Människor

Hej sötnosar ! Debatten var helt okej, men den höll på så länge så man tröttnade. Men som tur var kunde man gå ut och chilla så länge. Efter den drog jag och brudarna till Kungshallarna. Vi hade lunch tid i 2 timmar och efter det två lektioner. Så vi slutade 4 som vanligt. Jag och Elin gick hem till mig, gjorde pannkakor och kollade på film. Hon drog hem för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag skriver om filmen lite senare. Här kommer lite bilder medans vi väntade på att debatten skulle börja. Pussar amanda <3

denna bild är mindre än de andra för att madde ville det.






haha, höll på att börja skratta (a)

sandra

sv: tack, det tycker jag med :)

elinochamanda

allt bra ? :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: kul :D

Dolly

:)

Linda

Vad skönt, jo det är bara bra här med! :)

Hehe, tack sötnos! ;) <3

ELLA GRÖN

vad gör nu då?:)

M A L I N :)

Fina bilder (:

Anna €

jag äter paj :)

soofie

sv: :D, allt bra idah ?

Sandra

Jag har varit hos mamma i västerås under dagen och ikväll har vi varit och kikat på matchen mellan Köping FF - Örebro SK.



Vad händer under morgondagen då?

Kram

sandra

sv: tack återigen :)

Jag fotar

Sv: Var och fotade runt Mosebacke hela dagen med fotokursen, och när jag kom hem var jag jättetrött, så jag har inte gjort så mycket mer idag =P

redigerat några av bilderna kanske xD

b i e b e r f e v e r ♥

adå :D

Fanny

vad skönt och höra att det är bra med dig sötnos, med mig är allt bara bra! :) kram

sandra

sv: kände att det var dags för en förändring i bloggen

Anna €

super gott :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jo jag med :D

sandra

fina bilder!

simone

vilka mysiga foton :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: