by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Efter skolan drog jag och Hanna hem till henne. Gjorde varsin milkshake och satt lite framför datorn. Efter det pluggade vi galet och dunkade musik. Efter några timmar skulle hon på träning så då gick jag hem. Har suttit hemma en liten stund men ska strax äta middag. Medans jag väntar ska jag kolla på film, så vi hörs om en stund igen. Pussar amanda <3

riktigt dålig bild, men den är tagen med mobilen :p
jenniifer - photography

hade gärna fotat dig ifall de va nära :/

b i e b e r f e v e r ♥

hur är de idagdå? :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med :D Och tack :D

nicole$pinord

svar; :D



Allt bra med dig? :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack :D

fin blogg!

Netty♥

sv' jag minns inte vad jag skrev (a)

FOTOGRAF Anton

bra ;)

FOTOGRAF Anton

göra ikväll då? :)

love&peace

Gott^^

Cajsa

det funkar. själv+

jjoseeefiin

sv: jo det är bara bra :D

haft en bra start på veckan ?

jenniifer - photography

sv. åh va snäll du är!

tack för dina frågor :D

M A L I N :)

Hihi jaa (: <3

Linda - ndaiL

ser gott ut :D

sofia

jepp;)

marcus

Sv; jag mår toppen =) vad gör du?

LINDAVIOLA!

sv; allt bra :)?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: varsågod :D

nicole$pinord

svar; Härligt, jodå samma här :)

soofie

sv: härligt :D jodå

FOTOGRAF Anton

okej jag ska kolla på fångarna på fortet snart ;)

ELLA GRÖN

jadå!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: