by amanda

| Vardag

Hallo :) Jag blev väckt runt halv 11, gick upp och åt frukost och nu kollar jag och mamma på film. Vi ser på Difinitely Maybe, tryck här för att se vad den handlar om. Idag blir det nog bara en lugn dag, igen. Om vi hittar på något så bloggar jag senare. Pussar amanda <3

Emilie De Ravin, såg på Remember me igår och hon är ju bara för söt =D
Hon har dessutom sjukt fina ögon !


bild lånad från google

MEvie♥

samma här faktiskt :)

E M A . W O R L D

samma:Dq

w :)

oki, inte så mycket hittills :)

Cissi

Hej, hur är det med dig idag då? :)

ronja

sv. tack :)

Therese Ejenstam

Allt bra?:D

hejannw

haha ja :)

kommit med vart? :o va?

R e b e c c a

sv: ^^



Hur är det med dig? :)

[Foto & Vardag]

läcker

soofie

sv: jodå :), skolan börjar dock snart -.-

sandra

händer ikväll då? :)

julia

hur mår du då? :)

Linda - ndaiL

fint :)

N

hitta på ikv ? :)

Elin

allt bra med dig?(:

Netty♥

sv' :)

Nathalie

åh tack:D

Haedil *HUMOR BLOGG*

Yes :-)

Jasmin

Egentligen.. vem vill inte hah;)

Cissi

Okej härligt! Jo det är bara bra med mig med :) vad gör du då?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Var filmen bra som du och din mamma såg ? :)



SV; Jaa :D

Hejsan

Rösta gärna på min bild, du är guldvärd om du gör det. hihi :) Vill så gärna hamna på topp 3 på listan. :D



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

du behöver inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

Therese

Det är bra:) Haft en bra dag?<3

MEvie♥

tack så jätte mke, jo dte hade jag :)

Cajsa

tack fina du! :D haft en bra dag?

toves träningsblogg

haft en bra dag?

lina & cecilia =)

vad har du gjort idag då? =)

Anonym

visst är det :D åh jag måste se remember me :P

ELIN - FOTO & VARDAG <3

hhee okej :P , allt bra ?

MATILDA ROSQVIST

det är det många som gör, även om jag inte kan förstå hur haha :P

w :)

gjort idag? :)

MATILDA

allt bra med dig idag ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: