by amanda

| Vardag

Godmorgon ! Jag hade visst fel när jag skrev godnatt inlägget igår, vi börjar 08.20 idag. Så jag har lite tid över. Eller jag blev klar redan vid halv 8 så ganska mycket faktiskt. Men jag ska alldeles strax klä på mig ytterkläderna och sen dra och möta Hanna. Jag vet fortfarande inte vad som händer idag, men jag hör av mig lite senare. Puss&Kram amanda <3

Sandra



Vad händer idag då?

Kram

Fanny

Godmorgon! :D

emelie

oj det var inte illa :D

jag har bara tagit det lugnt typ ;D

Emma och Bea

fin :) !

vad tycker du om min nya ring :D ??

idacenterlid

inte till ngn speciell, bara allmänt :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

' OLIVIA

varsågod :)

okej, jodå det är bra med mig med =)

vad gör du ?

Michaila

Sv. Ja jag får väl göra det :D den såg god ut:D

Dolly

jag e arbetslös o sitter hemma..

sofia

Okejj:D nå sitter och leker med nya datorn:)

marcus

Sv, Dte är toppen =) allt bra idag?

Netty♥

sv' jag älskar den fortfarande :)

N

nja lite fram och tillbaka om du förstår ;)

amanda

okejj :)

Anna €

ja :)

M A L I N :)

Jaha det är fint (: <3

FOTOGRAF Anton

tack så mycket! är allt bra? :)

Linda - ndaiL

Jo det har jag haft, du me?

amanda

japps :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: