by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Jag gick upp runt halv 12, ställde klockan för att inte sova för länge. Det är ju skolan imorgon. Jag har precis gjort frukost som jag just nu håller på att mumsa i mig. Inte för att jag direkt gillar frukost, får knappt i mig något, men jag måste -.- Idag ska jag bara vara hemma och chilla, kolla på film och så. Åker till mamma ikväll men måste vänta tills hon kommer och hämtar mig, orkar inte gå ;) Men nu ska jag kolla på Eclipse, vi hörs efter det. Pussar
ELLA GRÖN

idag har jag inte gjort så mycket, bara legat i sängen med en kompis och våra datorer, haha;) dudå?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad ska du provjobba för? :)



SV; Så lite så!

Kul att du tycker det :D

jenniifer - photography

sv. ja visst är hon :D

t h a i p i n n e n ♥

sV; hihi :D:D

M A L I N :)

det är olika men jag säger nog



Dynamite - Tiao Cruz

MATILDA

vad roligt . var ska du provjobb ? :D

AnnA €

tack detsamma :)

emilia

Va gärna med och svara på dagens fråga i min blogg?

:)

a

Mys :D

e

Vad gör du då? :)

- Oki doki

marcus

Sv; Jag bloggar och så =) allt bra idag?

jenniifer - photography

sv. ja vist är den :D så mkt känsla och romantik. den är asbra :D

e

sv: Okej. Lyssnar på musik:)



Tackar!

angelica

vad fick du provjobba med? :)

soofie

sv: ja :O, skrev ex hiss & diss på namn/alias sen trök jag bara på lägg till kategori knappen



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: