by amanda

| Övrigt

Hej alla sötnosar, fula också :) Nu är jag hemma, och ska vara hemma resten av kvällen. Jag ska bara ta det lugnt idag också, skööööönt! När vi kom fram till stället utanför Uppsala, Fjällnora tror jag det heter. Så var det egentligen mening att Tessan och hennes 2 kompisar skulle klättra men jag ville också så det fick jag :) Det var ganska högt, fast jag valde att ta den lägsta banan (a) Det var riktigt kul, men lite läskigt. Efter det så fikade vi och åkte sen till El giganten. Kollade efter en sak men åkte sen in till Kungsan. Där åt vi på resturang T.G.I Friday's. Super gott, har ätit där förut :) Efter det åkte vi och handlade och nu är vi hemma. Här kommer en massor av bilder, pussar amanda :)<3

bilderna är tyvärr lite halvdåliga eftersom någon iställning blivit konstig "/























N

tror jag ska träffa honom imon så du får gärna hålla tummarna.och tack för dom fina orden!<3

Sara - Mamma till Nova

vad mysigt!! :D

Nja jag ha storstädat. :P Vilket behövs ibland. :P

Vad ska du göra ikväll?

elinochamanda

sv: vatt med amanda, sj ? :)

M A L I N :)

Hahaha jaa (: <3

Elina

fett kul det ser ut :d

Dolly

visst e den söt :)

M A L I N :)

Haha jaa men det är gott mer kräftor också (:

soofie

ser kul ut :D



sv: taack :), haft en bra helg än så länge ?

Elina

vad bra :D

elinochamanda

sv: men absoluit, klart jag vill se den :D

annie

sv: nej okej... jag får bra bilder hähä, men det är bara zooma och sen ha på auto ;)

b i e b e r f e v e r ♥

jag tkr inte robert är så JÄTTE snygg, bara i filmerna hhihi :D

M A L I N :)

Hihih okej (: <3

Mathilda

oh yeah !:D

SANDRA

det är kanon! vad gör du?



Skulle du vilja bli fotograferad av mig?

kram

elinochamanda

sv: Nej men den va jätte bra, verkligen ! :D ♥

Linda - ndaiL

åh va kul!

b i e b e r f e v e r ♥

tkr han se helt okej ut, men i filmerna OH MY GOO!

Elina

vart i stallet och typ datan sj?:d

lina

sv: tack! :)

c.

kul det såg ut ! :D



sv: tack sweetie :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: