by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar :) Jag blev väckt runt 9 och hoppade direkt in i duschen. Efter det var det frukost och nu har jag precis gjort mig i ordning helt. Sminkat mig, plattat & fönat håret o.s.v Om en liten stund ska jag och resten av familjen åka till något ställe utanför Uppsala. Där ska Therese (pappas flickvän) klättra, höghöjdsklättring. Så det ska bli intressant att se på. Vad som händer efter det vet jag inte, men vi ska i allafall äta på resturang ikväll. Men eftersom jag kommer vara borta hela dagen så vet jag inte när jag kommer hem, men jag uppdaterar så fort jag gör det. Kameran är självklart med så jag ska se till att ta massor med bilder. Men vi hörs ikväll, pussar ♥
ELLA GRÖN

jappp!:)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa okej :d

b i e b e r f e v e r ♥

okej (:

t h a i p i n n e n ♥

söt du är :D

sofia

Okejj:)

Nathalie

jag har nu gjort en topp 5 lista! (svaren jag fick från kvällsfrågan jag hade för ett tag sen)

Sandra

Snygg outfit och tack

Allt bra med dig?

Kram

Mathilda

enbart vaknat , druckit kaffe , te & saft .. har ingen röst kvar xD sj?

ronja

fin bild!

Aa jag vet, va du där eller? ;)

lovisa

Härlig blogg med fina bilder! följa varandra i bloglovin!?

nicole$pinord

svar; haha okej :D

annie

sv: ja dem är tagna med systemakmeran, tar nästan alla bilder med den :)

angelica

sv: härligt!

njae sådär, lite halvt om halvt :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söt du är :)



SV; Ja, visst är den? :D

lina

sv: hihi ;)

Älskar din heder!

Har du gjort den själv?

Emma och Bea

Tack för din röst!



Checka in hiss eller diss inlägget med höga stövlar till kortbyxor. Vad tycker du?

Emma-FOTOBLOGG

Japp!:)<3

MissCM

åh vad fin kofta! vart har du köpt den? :)



har du förresten lust att lägga till varandra på bloglovin? :)

Felicia

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: