by amanda

| New in, Övrigt
Mina kära läsare, jag har en nyhet till er. Som ni redan vet så älskar jag Robert Pattinson. Och bloggen http://Fabulosrobertpattinson.se behövde en medhjälpare så jag sökte självklart in och berättade att jag ville hjälpa till. Och nu har de valt att jag ska få test blogga. Så missa inte min uppdatering från denna blogg.


Jag är hemma, och för er som undrar så är jag helt sjukt trött ! Veckan har varit lång men nu är det äntligen helg. Efter skolan drog jag och Matilda in till stan. Kollade i lite affärer och köpte lite smått. Fikade även på American Cookies men det var ett dåligt val "/ Påvägen hem ringde Matildas mamma så hon åkte till farsta för att möta henne istället. Så jag gick hem och nu har jag precis varit ute i trädgården och tagit lite bilder. Men nu ska jag plugga lite, vi hörs om en stund.


denna mössa fick följa med mig hem, alltid bra att ha ;)

American cookies