by amanda

| Vardag


Grymaste låten just nu !


Jag åt middag för bara en liten stund sen. Och just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet. Jag orkar inte måla idag heller, så gör det någon gång i helgen. Imorgon kommer dagen att spenderas med Matilda. Jag ska bjuda henne på fika eftersom hon fyllde år igår. Jag har också suttit och kollat på kläder på olika hemsidor, och jag vill shoppa ! =D

c

Höstkläder är det som gäller nu känner jag!:D Jag vill bara ha massssa höstkläder;)<3

soofie

snygga kläder!

sv: kul :D, fika,shoppa och festa :)

Elina

aah verkligen!;D

sofia

Okejj, va kul:)



okejj, de är jobbigt:/

N

jao,det är svårt men får hoppas det går.

sofia

jopp;)

sandra

kollar runt, sj?

Elina

okej, blä ._.'

sandra

fina kläder!

Elina

hihi tack, men vääldigt gammal :D

Kristin Jonsson

Hejsan grym design=) kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och modetrender hur det är att vara tsm med en rappare som slagit igenom stort osv osv =) låter det intressant ta er en titt kanske kan vi börja följa varran genom bloglovin?:) kram kristin

soofie

sv: ja :), vi vet inte än, härligt:D

Johanna

det går inte så bra faktiskt. Är väldigt noga nu när det gäller hjälpen. Eftersom man har trott att man ska få den hjälpen som erbjuds men sen blir det inte så

sandra

ja! :D

Dolly

kollar tv från o till



e uttråkad

Johanna

jo det är ju sant det. Det kan du få göra. För som det är nu så är det i största delen jag som får ensam uppdatera jämt.

ELLA GRÖN

jag gör inte så mycket, ligger i sängen och ska försöka sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men det funkar inge bra"/ haha, självdå?;)

Dolly

hehe ok

Fanny

Svar: Kul! :D

sandra

skola & träning! sj? :)

Johanna'

vad är de nu den där låten heter? :)

simone

riktigt snygga plagg! :)

t h a i p i n n e n ♥

snyggt :)

sandra

vad roligt! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: