by amanda

| Vardag
Hallå sötnosar :)
Skolan slutade för ett tag sen och jag sitter hemma just nu. Har precis bytt om men ska alldeles strax ut och träffa Muffe. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag hör av mig senare. Pussar <3
Fanny

Svar: Verkligen ingenting! XD bara varit i skolan ;) själv?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Det man brukar göra när man är utomlands. Sola och bada haha :D

Claudia

Hej mina läsare!

Jag har en stor tjänst till er. Det är så att jag deltar i en tävling hos nelly.com och jag kräver ha 30 komentarer för att ha en chans och vinna. Så snälla komentera&rösta vad ni tycker om mitt bidrag och sprid vidare det. Är du med i tävling säg till mig jag röstar på dig med. Så snälla hjälp mig och få 30 komentarer eller mer, kommer bli så tacksam!



Rösta här : http://cclaudiaddebicka.blogg.se/2010/august/tavling-hos-nellycom.html#comment



Btw: I Love you & SPRRRRRRRRRRRRID DETTA SNÄLLA (:

soofie

sv: härligt :), jodå de är bara bra :), skit trött bara

soofie

sv: usch "/, skola, har skalat räckor haha! vad har du själv gjort :)

anna

nrj in the park igår, idag ta det lugnt sj? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jag hade det jättebra :D

Du då hemma i Sverige? :)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa märkte det ^^

E M A . W O R L D

intem kt :D ud

clara

Haha tack:D

Vad händer ikväll?:)

Elina

ja gu ja :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: