by amanda

| Vardag
Hallo :) Filippa kom aldrig hit på middag så jag drog ut med Hanna istället. Vi gick till centrum där vi mötte Venne och Emil. Vi gick runt och pratade, tog lite bilder och hade ganska kul. Fast jag var tvungen att dra tidigt för jag och pappa skulle åka och äta. Det blev resturang. Åkte hem direkt efter och sitter just nu och chattar med lite folk på msn. Här kommer lite bilder. Pussar




N

ååh låter super mysigt :) fredag blir det vännerna och någon dag av helgen hoppas jag kan träffa en person och prata ut eller va man sägeer

claudia <3

I am baaack >_<

Läs,följ & komentera mig och min vardag på : www.cclaudiaddebicka.blogg.se

Peace §

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra :) Sjukt trött bara :O,

E - The blog of hiphop & r'n'b

Tack! :D Händer imorgon? :)

AnnA €

ja :)

w :)

oki.

svarar på kommentarer och lyssnar på musik!:)

AnnA €

Tack! :)

annie

sv: nej jag har bara kameran oxo, men samlar pengar till stativ, reflexskärmar och såklart objektiv men det kostar ju endel ... :)

E - THe blog of hiphop & r'n'b

Jag ska hoppas jag är frisk haha :) okej vad kul :D

w :)

oki :)

gjort idag då?

N

det är en kille,.näe men ah :)

sandra

härligt!

AnnA €

vad gör du? :)

E - The blog of hiphop & r'n'b

Tack så mycket! :)

sandra

tackar =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: