by amanda

| Vardag

Jag och pappa åkte till någon grill och åt middag. Jag åt hamburgare och han kebab för er som undrar ;) Just nu sitter jag och kollar på Fångarna på fortet, ganska kul faktiskt. Jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig. Imorgon ska jag förmodligen vara med Elin. Vi hörs imorgon. Pussar amanda <3

Dolly

inga planer än

ELLA GRÖN

hur är det med dig idag då?:)

Fanny

Svar: Så lite så! :D

annika

sv; du kan vara söt :)

b i e b e r f e v e r ♥

jadå! :D

angelica

sv: förkyld, migrän och halsont ;/

e

Vad gör du då? :)

Fotograf Sandra

Imorgon ska jag få besök av min farmor!

sov gott

Kram

E'licious

härligt, jodå det är fin fint med mig! :D

haft en bra dag?

sandra

sv: gör du då?

Cajsa

hej! sorry för sent svar! allt bra?

Linda - ndaiL

fint!

Sara - Mamma till Nova

Jag ha umgåtts med familjen. :D Sen jobbat! :D Gjort ikväll?

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha tack (a)

N

tack :)

CAROFLINA ♥ Min jävla blogg...

Godmorgon från tåget till Stockholm ♥ Händer något skoj idag?

I D A :)

allt bra med dig? ;)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

igår hade vi skola i 2 timmar o sen va jag med kompisar, sjdå? :)

angelica

Ja, det e har varit bra. dudå?

Sara

okej, hoppas du får en fin dag !:)

E - The blog of hiphop & r'n'b

Fin blogg!

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Nathalie

säg gärna vad du tycker om min nelly outfit som jag tävlar med:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: