by amanda

| Vardag
Jag hann aldrig blogga mera igår eftersom klockan blev så mycket efter att jag varit hos mamma och hämtat grejer. Hur som helst har skoldagen varit riktigt riktigt lång. Vi slutade klockan 15.50 ! Jag stannade kvar en stund för att säga hejdå till alla och sen gick jag hem. Nu sitter jag hemma och kollar på tv. Jag ska bara ta det lugnt idag, kolla på någon film och blogga. Men vi hörs senare. Här kommer få bilder från igår :)


IISABEL

tack :)

IISABEL

vad har ud för dig? :)

cicci<3

heeej! grym blogg, älskar den! :)

http://ciccs.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment kram<3

FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh se gott ut :)



SV; Jag har haft det hur bra som helst :D

angelica

sv: härligt!

sjuk, annars super :)

Netty♥

sv' yes :)

och det såg riktigt gott ut!

Pinky

Nej det har jag aldrig sagt, men flytta utomlands när du blir stor istället för att köpa boende i sverge;)

clara

Han är typ finast:)

ebba

sv; inget speciellt ;)

b i e b e r f e v e r ♥

tkr jag med :D

Mathilda

hahah okej :)

AnnA €

vad gör du?

Netty♥

sv' kan tänka mig det :D

Fanny

Svar: Okej, får kanske leta efter nån annan då! Tack för att du berättade det! :D

D A N I E L A ♥

- okej nice, var är dina köpta?:)

AnnA €

musik här med :)

tack :D

Netty♥

sv' budskapet är sant så :)

Fotograf Sandra

hej vad gör du?

kram

JOHANS MODE

Vad gott det såg ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: