by amanda

| Vardag

Hello sötisar :) Jag är fortfarande med Cecilia så det är andledningen till att jag inte hunnit blogga ännu. Hon slutade ju mycket senare än jag men jag orkade inte dra hem utan väntade på henne i centrum med Filippa. När hon väl slutat åkte jag in till Centralen och mötte henne. Efter det åkte vi till Skanstull och gick till Muffinsfabriken. Fikade och åkte sen hem till mig. Chillade galet och åkte sen till Björkhagen där vi åt på en pizzeria. Nu har vi precis sjungit singstar så är hur hes som helst -.- Hon ska snart hem och då åker jag och pappa till mamma för att hämta dator och kläder. Så bilder kommer då eftersom jag inte har sladden här. Kisses

här är en bild från förra gången jag var på muffins fabriken, riktigt länge sen !

AnnA €

Tack :)

Linn

haha, men gud vad den ska hålla på...

S A N D R A

svar tack så mycket sötnos.

Allt bra idag?:)

elinochamanda

händer i veckan då ? :)

b i e b e r f e v e r ♥

hih

Linda - ndaiL

ja,s upernöjd D:

Dolly

tack så mkt :)

Jessica

Jo med mig med :D

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

E M A . W O R L D

jadå :D har du

D A N I E L A ♥

tack:)

sandra

sv: hahaha visst? :D:P

' OLIIIVEEN

vad gör du ? =)

Sandra

Vad jobbar du med?

Kram

N

haft en bra ny start på veckan ? :)

josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Några av dem som svarar rätt kommer bli länkade! Är du en av dom? Kika in och gissa! :)



[eftersom du varit med och gissat kändisen förut tänkte jag att du ville vara med igen, annars ber jag om ursäkt för denna kommentar]

Team Kristen- Cassi

Sv; Ja du, där brukar man få använda sitt sunda förnuft.. Vilka sidor ser säkra ut? :)

Sara - Mamma till Nova

vad gör du idag?

IISABEL

yes :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: