by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Inatt sov jag riktigt dåligt men det vara bara att gå upp i allafall. Jag är i allafall färdig fixad nu och väntar på att Hanna ska bli klar så vi sen kan ta sällskap. Dagens lektioner verkar helt okej men vi får se när jag kommer dit. Och som jag redan skrivit så ska jag träffa Cecilia för att fika efter. Men vi hörs senare. Kisses

bild tagen förra veckan
t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är jag tbx efter en veckas bloggpaus :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

MATILDA

fin bild :D



Börjar också skolan idag :(

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket :D



Förlåt för mitt sena svar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

[ F o t o - V a r d a g ]

sv. tack så mycket =)

Hoppas allt e bra denna dag? =)

FlizanLizan

sv: ja de e tråkigt :;/ hehe :P

allt bra idag? :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

Netty♥

sv' jag vet hur man gör :)

Hoppas du sover bättre i natt!

vicky

Allt bra med dig? :)

nicole$pinord

svar; Jodå :)

sandra

fin!

C ♥

också skola idag? Segt! Allt bra med dig annars? :)

ella

sv: okej, nej jag ska inte göra så mycket. Ladda inför första skoldagen kanske^^

soofie

sv: ah :), allt bra denna måndag ?:)

clara

Oj? haha, det är han verkligen inte! Han är det vackraste som finns<3

R e b e c c a

Söt bild på dig! :D

Nathalie

ok:D Jag tänker göra en topp 5 lista sen när jag får tid, över städerna som flest bodde i!

Allt bra med dig idag?:D

ebba

VAD GÖR DU?:d

sofia

förlåt för ett sent svar:)



Blir att bara vara hemma dusj?

L

söt :)

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

fin bild (:

en glad tjej.. ;D

jodå det är bra.. (:

gör di designer?

Sara

okej, kanske det! :) ha en fin kväll!

w :)

jarå :)

vad gör du?

angelica

sv: så lite!

allt bra med dig?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: