by amanda

| Övrigt
Jag ligger i sängen, lyssnar på musik och dricker te medans jag väntar på att min film ska laddas ner klart. Men det tar en otrolig tid så jag tror inte jag kommer hinna se den ikväll. Så det blir nog att läsa trots allt. Planerna för imorgon är redan bestämda. Jag ska träffa Cecilia och vi ska in till stan för att fika och lämna in hennes kamera på lagning. Men hon slutar väldigt sent så jag hinner förmodligen hem för att blogga först. Det här blir sista inlägget för idag. Vi hörs imorgon. Godnatt sötnosar <3
AnnA €

jag med :)

D A N I E L A ♥

- okej nice :)

sandra

sv: mm -.-

ELLA GRÖN

haha jaha, oj(a)

Dolly

jaha va skummt.. la upp en bild nu

E M A . W O R L D

aldrig:o

Team Kristen- Cassi

Sv; Ja, man kan få virus om man laddar ner vad som helst! Det är just därför man ska gå in på säkra sidor, (men även där kan det självklart finnas virus) där man vet att många laddar ner, och kolla igenom kommentarerna.

Men som sagt, bli inte för skraj för att jag skrev det där inlägget, risker med att ladda ner har alltid funnits, tyvärr..

Ha det bra- och ladda ner säkert!

elina

den är riktigt skön! speciellt med den tjocka pälsen till, fast den inte är med på bild (: varm och mysig..

Sandra - fotoblogg

Gör gärna det då jag inte har den boken.

Vad händer under morgondagen då?

Kram

Linn

i häggvik ligger det ;)

Mathilda

yeye . haft en bra söndag ?

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: hihi så lite så :D gör så, tackar! :)

Linda - ndaiL

fint!

Jessica

Hur e det med dig idag då? :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

e

Haha vad bra då;D

Cajsa

heeh du behöver inte göra det heller..xD

cool bild! :D

N

tack :)

Sara - Mamma till Nova

Som här då. =D

' OLIVIATHEBEST

tack :)

Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

E'licious

allt bra? :)

ange

Mmm, fina naglar. :)

Sandra

Vilken fin bild.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: