by amanda

| Vardag
http://itsaboutck.blogg.se - läs bloggen !


Idag har det varit en riktigt lugn och skön dag. Så jag är utvilad och laddad inför skolan imorgon. Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan eftersom Filippa ändrade våra plander. Så antingen blir det hem och plugga, kolla på film och ta det lugnt eller så blir det att träffa någon annan. Vi får se imorgon. Resten av kvällen innan jag går och lägger mig ska jag bara chilla, lyssna på musik och svara på komentarer. Fast jag funderar på att lägga mig i sängen och läsa istället .. ? Vi får se om en stund. Börjar i allafall få ont i nacken för att jag suttit i samma ställning i stort sätt hela dagen. Men vi hörs kanske senare. Pussar amanda <3

Jag har alltid tyckt att Taylor är snygg och det kommer han alltid att vara. Men han kommer aldrig någonsin kunna slå Robert. Så är det bara.


bilder lånade från taylorlautnerdaily.blogg.se
Netty♥

sv' ja det var riktigt skönt med en dusch :D

Millaaa

han är sjuuuukt snygg! :D



sv; tacktack :)

julia och hazal-skoliosbloggen

sv: okej ;)<3 ge allt du har, för i nian är det jobbigare har jag hört. åttan är ganska jobbig, mycket läxor osv. Lycka till iallafall! Det är bara att slänga iväg en kommentar eller mail om du behöver hjälp med ngt. puss<3

Linda - ndaiL

fin!

sandra

sv: vad har du för dig då?

soofie

han är så jävla snygg :O



sv: ah :D

Elin & Amanda

Bara slappat :) tack!

Sanna

Fin blogg! Otroligt bra kamera du har, haha precis lika som mig! :) Hoppas att du har haft en bra dag. ♥

E M A . W O R L D

hihii yes:D

soofie

sv: ah :)

E M A . W O R L D

yep:) eller delar av den iaf

Dolly

okii

sandra

sv: okeej, jag kollar film :)

texten är till mitt ex..

E M A . W O R L D

nice:D<3

Linda - ndaiL

tack!

E M A . W O R L D

råka klicka på knappen 3 gånger hahah:D

D A N I E L A ♥

- ja det är de verkligen :D

soofie

sv: vet :)

Netty♥

sv' haha okej. kanske borde ladda ner den då :D

sandra

sv: sista sagan om ringen filmen :)



aa, vi hade kontakt och umgicks men inte nu längre. Vill som sagt inte ha någonting med honom och göra längre. Han är luft för mig

Netty♥

sv' hehe okej :D

sandra

sv: ja speciellt om han ger mig falska förhoppningar hela tiden om att vi ska bli tillsammans igen och sen bara kastar massa skit i ansiktet på mig bara för en stund sen.

ELLA GRÖN

vad gör du då?:)

Netty♥

sv' haha oj :o då måste den va bra :o

Jessica

Tack så mycket! :D

ELLA GRÖN

okej, jag ligger i sängen och lyssnar på musik och väntar på att en film ska bli klar. blir tidig kväll eftersom det är skola imorgon... drygt;Pp

b i e b e r f e v e r ♥

jaha okej.. :p

vad görudå? (:

sandra

sv: absolut!

usch vissa killar är verkligen skit

Netty♥

sv' näe, men har inte orkat ta bort den (a)

D A N I E L A ♥

- skolan sen får jag se :) själv?

Dolly

klicka på kategorin "fashionmodel" då kommer de fram mer bilder

E M A . W O R L D

hahahaha ja:D

elina

SÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG!

E M A . W O R L D

i skolan? :O

ELLA GRÖN

haha okej;)

fett drygt med skola imorgon...

elina

mumsfillibabba (A);D

soofie

sv: ja =),

E M A . W O R L D

Alla no ämnen och typ samhällskunskap :)

b i e b e r f e v e r ♥

samma här!

angelica

Han e snygg!

Fanny

Han är mycket snyggare en Robert!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: