by amanda

| Övrigt
Jag är fortfarande hemma men ska faktiskt träffa Ida om en liten stund. Hon skulle bara äta först. Jag har precis fixat mig klart och innan dess lagade jag mat och åt. Jag vet inte vad vi ska göra ikväll. Vi har inte bestämt oss än, men vi ska prata mer om det när vi träffas. Hörs senare. Pussar amanda <3




det började även smöregna en stund, men har slutat nu.
kan ni se dropparna ? =D
w :)

okej :) är med kompis!

C E C I L I A

Wow!! Mästerkocken Amanda Lindstrand ;)



Ser gott ut !

Puss ♥

soofie

sv: ja :D

Lisa ♥

Nu är det dags för tävling i bloggen!

Klicka på länken för att komma till inlägget :)

http://lisahk.blogg.se/2010/august/tavling.html#comment

(Om du inte uppskattar dessa kommentarer ber jag om ursäkt för att jag störde!)

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

adelina

hej allt bra med dig idag? :D

ella

fina bilder!

vad gör du?;)

sofia

jopp;D

L

svarar påkommentarer :D

Linda - ndaiL

Gott :D

Mathilda

oja ! :D

R e b e c c a

sv: Kika in på min blogg och se ifall du gissade rätt nummer ;) kram

Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag?

FlizanLizan

Sv: Hejsan, nu har jag svarat på alla frågor från min frågestund så gå in och kolla svaren nu :)

Fanny

Svar: Varsågod! :D

Elenaa :)

sv; ;D

D A N I E L A ♥

- absolut själv med?:)

Johanna

jo den ska komma i november

Sandra - fotoblogg

Gott gott

allt bra?

Kram

Cajsa

ok men du var värd ett i alla fall..du behöver inte lägga upp det, huvudsaken för mig var att jag gav dig ett. :)

Netty♥

sv' yes :)

ange

Mmm, vattenmelon. Mummmms

' OLIVIATHEBEST

du har fått en award av mig !

kolla in på min blogg och kolla vad du ska göra ! :)

Falukorv och pasta är himla enkel mat, men väldigt gott! :)

Millaaa

sv; så bra, lite små deppig eftersom skolan börjar imorgon men annars är de bra :)

elinochamanda

vad hittar du på ? :)

Sara

oj vilka droppar! :P

emma

svar: okej :)

ja plockar ihop lite grejer till skolan och så;)



haft en bra dag?

' OLIVIATHEBEST

jaha :p jag kan byta ut dej :D

b i e b e r f e v e r ♥

måste bara fråga, redigerar du bilder i photoshop eller? :))

Dolly

vilka snygga naglar..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: