by amanda

| Vardag

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men när jag kom hem lite över halv 12 så var jag så trött så gjorde mig i ordning och gick sen och la mig direkt. Hur som helst så kom Ida till mig igår. Vi satt hemma hos mig och snackade en stund innan vi drog oss till Slussen för att äta på tacobar. Efter det åkte vi till Kärrtorp, träffade Fanny, Rebecka, Jason, Emil, Matte, Conrad, Chrippa och några till. Vi var med dom i någon timme och gick sen hem till mig. Fixade oss lite och drog sen ut igen. Gick till centrum och där mötte vi Muffe, Erik och Leo. Vi gick hem till Muffe och efter en stund kom även Emil, Matte, Wille, Wells och bla bla. Men vi gick ut efter bara en liten stund, men sen hem till honom igen. Jag och Ida kom hem runt halv 12 och hennes pappa kom 12. Imorse vaknade jag någon gång runt 10 men valde att ligga kvar och halvsova tills halv 1 :O Senare idag ska jag förmodligen träffa Ida igen, men vi får se när hon smsar för hon ska göra något annat först. Men vi hörs om en stund igen. Pussar amanda <3

resten av bilderna kommer om en stund.

Dolly

tack så mkt. de samma :p

AnnA €

tack :)

Elenaa :)

sv; Okej :) jodå bara toppen :)

viktoria

ah måste fan göra de!:D

soofie

sv: tack :)

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra :)

Netty♥

sv' ska snart stänga ner datorn och åka till älskling :)

OLIVIATHEBEST

tack sötnos ! (:

härligt :D

Therese Ejenstam

Allt bra?

ange

Japp ,ahha

Mathilda

läget ?;D

OLIVIATHEBEST

tack =) vad gör du ?

Mathilda

jo det är helt okej (:

åh tack så mycket !:D

Elenaa :)

sv; yes :)

OLIVIATHEBEST

okej =) typ bara lyssnar på musiK =)

Dolly

:) vsg

Therese Ejenstam

Mm! Fina bilder:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: