by amanda

| Vardag
Jag börjar bli trött och imorgon börjar jag klockan 8. Synd, det som varit så skönt att ha börjat 9 de här 2 första dagarna. Men sen är det ju helg, så jag överlever nog. Jag slutar dock så sent som 14.40 menmen, inte mycket att göra åt saken .. Efter skolan ska jag träffa Ida. Jag vet inte vad vi ska göra, men med henne har man alltid kul. Det var ett tag sen det bara var jag och hon, har saknat henne massor ! Hon sover förmodligen hos mig också, om hon inte har ångrat sig. Men jag bloggar innan jag drar till skolan, om jag hinner. Hörs då, pussar amanda <3
soofie

sv: ah -.- :)

N

jodå ;)

Linda - ndaiL

skla kolla tv nu

sofia

va bra:D

Kul med häng med vän! :) Hoppas du får en bra helg!

Sandra

Det blev en kavaj :)

Jag har min mor på besök så vi har myskväll!

Vad händer under morgondagen då?

Kram

Elenaa :)

sv; haha ;p

allt bra idag då? ;D

Millaaa

sv; hihi, allt bra? :)

Mathilda

så kanb det gå (:

sandra

sv: okeej :)

jodå, lite trött men annars är det bra :D

emma

svar:tack :D

Göru?

MATILDA ROSQVIST

snygga jeans! =)

Sara

Tack så jätte mkt! :)

ha en fin dag! :)

ange

Okej, jag är inte så bra på sånt, hehe :)

nicole$pinord

svar; :D

Allt bra idag?

Netty♥

sv' hehe :) vad gör du då?

fowzie

sv; ursäkta för segt svar. men har inte haft fungerande internet. Låter bra det! det är bra under min motorhuv o jag lever o står i. hur är det själv med dig då ? :D dock hann jag inte vara med i din tävling :D



/ fowzie

http://feliciaaulen.blogg.se

C A R O L I N E ★

hej =)

allt bra idag?

w :)

vad gör du? :)

R e b e c c a

Gissa på ett nummer mellan 0-100 i min blogg och om du gissar rätt så blir du länkad ;) kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: