by amanda

| Övrigt
Godmorgon :) Idag vaknade jag runt halv 10, låg och läste lite och gick sen upp för att duscha. Efter den långa, sköna duschen åt jag frukost och har precis hjälpt Becka lite med hennes blogg eftersom jag strulade till det (a) Idag ska jag vara med Filippa men jag antar att hon fortfarande sover. Stackars henne i såfall, skolan börjar ju imorgon.. Hon kommer aldrig orka gå upp =D Jag vet hur som helst inte vad vi ska göra idag. Det är trist väder så vi får väl se. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3
Eleena

sv; Aha okej :) <3

Millaaa

sv; hehe ja ;) vad händer idag då? :)

soofie

sv: =),allt bra med dig idah :D ?

N

hitta på idag ? ':)

J O S E F I N E

Åh, vad gott det ser ut!



Sv; Okej :) Hoppas att du hittar något fint!

Vet inte än :) Skall i alla fall tvätta.

KRAM

AnnA ¤

samma här :)

Sara - Mamma till Nova

jag ska jobba. Sen blir det inte så mycket mer.:P

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra :) synd bara att de är sämst väder ute -.-

AnnA ¤

vad gör du?

AnnA ¤

mys :) jag ska träffa min pojkvän :)

MyzaaN

gött med glass ;)

AnnA ¤

ja :D när börjar din?

AnnA ¤

okej ;) ska det bli kul då?

ange

Asså grattis till att du blev dagens blogg. <3

nicole$pinord

svar; Yes (:

Anonym

en liten fråga, hur kunde du se på vampire sucks? :O

det funkar typ inte för oss fast vi trycker på länken som du lagt ut i det inlägget :O

ange

Jaa, hur många megapixlar har din kamera? <3

johanna

Jätte fin blogg.

Följ o kommentera gärna min:)

Frågestund just nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: